Monday, August 28, 2006

SWE Scrapbook



Ni har väl inte missat vår nya inspiraitonsplats på nätet. Helene och Åsa har startat en mycket sprudlande blogg med inspiration i massor. Det händer alltid nåt nytt där - flera gånger om dan. Länk här.
Dessutom har jag den stora äran att ingå i deras Inspirations Designteam. Jag har gjort några alster på uppdrag av dem. Två visar jag nu och de andra får ni vänta lite på....

Det är två dubbla layouter där den ena utgår ifrån en skiss av Helene och den andra är egenkomponerad. Jag älskar att arbeta med mycket foton och stora foton. De säger så mycket i sig själva. Såna här layouter gör sig nästan själva med bara foton, lite mönstrat papper och text- det gillar jag!!

4 comments:

Emma said...

Cocosbollslo´n är bland dom snyggaste jag sett! Heja Malena!

Annika W said...

Mums! Bara så läckra allihop!

Anonymous said...

Hej Malena,
har just hittat hit till din blog, och kikat på dina härliga LO's.
Så underbart fina foton du tar på dina barn! Gillar även de fartfyllda korten från barnkalas och busfabriken, det är ju ofta så det är - att barnen "springer ur bild". Kul att se! Tack för titten.

Pihlina said...

Du är min favorit.... Wow vad fina saker du gör.