Monday, September 04, 2006

Mässa och träff i Göteborg





Idag är verkligen dagen efter för mig efter helgens äventyr i Göteborg på Svenska Mässan. Där var det en stor scrap och stämpelmässa och Scrappiz träff. Vi åkte ner redan på fredagen och hade en mysig scrapprat kväll. Lördagen ägnade jag åt att jobba i Scrapaddicteds bås och sen scrappa järnet. Jag fortsatte i en rasande fart på söndagen också. Vid fem styrde jag bilen hemåt och landade här helt slut strax innan 10. Dagen idag har ägnats åt sömn, mail, plocka upp alla shoppingfynd och scanna lite layouter. Detta är skörden av enkla layouter i stående letterformat.
Jag har frossat i att använda studio alfabetet - vill ha!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Hihi jag såg dig allt på Västnytt!!
Jag ville också vara där men det gick ju inte, hade ett bröllop att ta hand om.

Snygga layouter du har fått till. Visst är Studio snyggt!

Kramen Anna

Pihlina said...

Såg dig precis på västnytt på nätet. :)
Man blev ju inte aaaaalls sugen att vara på scrappizträff och mässa. *grön av avund*

Dina alster är superfina!!!

Anonymous said...

Jag såg dig också på TV (på nätet)! Och WOW så snyggt du gjort med Studio. Mmm, vill också ha :-)

tanja said...

Vilka vackra och färgstarka LO's!