Saturday, October 28, 2006

November Månadspaket




Detta paket från Scrapaddicted är helt fantastiskt - fast det tror jag nästan att jag säger om alla paket - jaja. Jane har en förmåga att plocka ihop inspirerande papper och det är alltid en lyckodag när paketet kommer.
Denna gången är det papper från Urban Lily och Chatterbox och dekorationer från Making Memories. Har du inte provat Janes paket än så gör det - jag är säker på att du inte blir besviken.

Lite info om layouterna. Den översta är en liggande letter med Miriams eget golfspel. Den andra är en dubbel i 12 x 12 med foton från i somras. Jag har tidigare somrar tagit kort på Benjamin på denna brygga och tog i år kort på Miriam. Tanken är att jag ska göra det varje år för att se utvecklingen hos barnen.
Nästa layout är bara ett konstverk från en höstpromenad hemma hos oss. Jag har lärt mig att göra svartvita bilder med djup och kontraster i photoshop och resultatet blir verkligen bra.

2 comments:

Anonymous said...

Underbara LOer med så härliga foton!! Tack för inspirationen! Kramis!

Ellison said...

Så fina layouter! Alla tre!