Saturday, December 02, 2006

Nytt DT uppdrag

Jag har fått den stora äran att ingå i Forma Hantverks DT. Jag ska försöka skapa och inspirera med deras stämplar. Det är en bit i mitt scrappande jag längtat efter att utveckla. Forma Hantverk har massa fina stämplar som inte är för pluttiga och gulliga vilket passar mig bra. Jag återkommer snart med mitt första alster för dem. Än så länge har jag bara en stämpel från dem - en under dödskallestämpel som man kan använda till mycket. Vi håller som bäst på med kalasinbjudningar här och där var den given. Här har jag också använt den som en accent på en enkel layout om en härlig lekdag tillsammans med bästa kompisen.

3 comments:

Anonymous said...

Läckert Malena! Just den stämpeln köpte jag på Gbg mässan då vi sågs, men jag lyckades tappa den i nästa butik jag shoppade :-/

webmosterhelene said...

Sååå skoj med ditt nya uppdrag!! Ska bli skoj att se vad du hittar på!!

Anonymous said...

Woohoo - lykka till!!! Congrats girl and I look forward to see your fab stuff!!