Sunday, January 10, 2010

Vecka 1

Jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska göra mina nya veckobilder. Jag har bestämt mall och att jag ska minidigiscrappa dem och framkalla dem som A4 bilder. Jag ska lägga in texten och kanske sätta på lite dekorationer och papper när jag fått min framkallade bild. Jag har funderat på att göra fotobok men det är roligt att sätta in veckobilderna under året i albumet så det blir nog kontinuerlig framkallning.
Men jag har inte så många fina digtitala papper så jag behöll den bruna färgen från mallen och la till några snöflingor. Det kanske är ett alternativ också. Jag har sparat filen så jag kan ändra den när jag bestämt mig. Men här är vecka 1 i vårt liv.

5 comments:

Anonymous said...

Ser ut som om ni haft en härlig mysig vecka.
Tycker det är så kul att titta in och se din "sammanfattning" av era veckor.
Ha det gott!

KatarinaR

Caroline said...

Ser ut som en mysig vecka! Ska försöka göra samma sak varje vecka! SKa försöka scrappa bilderna veckan efter, får väl se hur det går!!!

Cattis said...

Snyggt! =)

Anonymous said...

Hej!

Lika fint som vanligt. Jag är imponerad av dina fotografier!
Var har du hittat mallen? Den var jättefin. Jag blir också sugen att dokumentera familjens liv, men det får nog bli per månad.

/Magdalena,
Västerås

Ulrika - foto - Jonasson said...

Tassar förbi o tipsar om en utlottning hos mig med chans att vinna..

http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

..ett presentkort från en underbar Scrapbutik :)