Sunday, February 21, 2010

Smittande skratt



Det här är en layout som faktiskt tog flera månader att göra. Dels tog det lång tid att värka fram den och så när jag var mitt i skapandet kom jag på att det skulle passa bra med små utstansade fjärilar. Jag försökte beställa från en butik i Usa flera gånger men det var knas med kundkorgen så det tog flera veckor innan jag fick iväg beställningen och sen ytterligare några veckor för att få paketet. Jag hade sagt till mig själv innan att man kan ju inte vänta med att göra klart en layout för att man ska beställa nåt men den här hade bara hamnat på hyllan så när punchen kom så gjorde jag klart den.
Jag gillar upplägget med många olika foton från olika tillfällen, både vinter och sommar. När jag satt med den så kände jag att jag hade så många fina foton som i sig inte innehöll en så viktig historia men så här tillsammans så kan de berätta något annat. Temat fick bli Miriams smittande skratt som är så typiskt henne.

2 comments:

Angela said...

SÅ fin layout! Jag tycker nog att det var värt att vänta på fjärilstansen... :)

KatarinaR said...

Härliga foton och riktigt fint med alla fjärilarna!
KatarinaR