Tuesday, May 04, 2010

Mera semester med The Girls Paperie från Designat

Vid det här laget vet ni vad jag tycker om papperen från The Girls Paperie - de är helt oemotståndliga. Så jag säger bara - prova själva!
Här hittar ni alla deras dubbelsidiga mönstrade papper.



På en tvåveckors resa blir det många foton så jag har framkallat de flesta foton i en mindre storlek så att jag kan få plats med många på varje layout. Trots att det var en härlig resa vill inte jag ha ett album fullt med Turkietlayouter.
Den här layouten får bli den första då den visar hotellet och omgivningarna. Papperet heter Mixed Dots. Cirklarna har blande resemotiv som karta, flygplan m.m vilket gör att det passar bra till en översiktslayout från en resa.

Det här papperet heter Pennets och har vimplar som mönster och då var jag bara tvungen att klippa ut och göra en girland med ett snöre. Bakgrunden är ett papper från Hambly - kraft med svagt silvertryck som passar perfekt till strandlayouter. Bokstäverna hittade jag vid ett djupdyk bland gamla Thickersförpackningar.

No comments: