Friday, November 10, 2006

Novembers sponsor på STM






Treehouse Memories är ett företag som tillverkar fantastiska papper. Jag har inte sett de i så många affärer men de är väl värda att leta på.
Vi designers fick en stor hög med papper från dem att skapa layouter med. Det svåraste var att veta var jag skulle börja för alla är så lättanvända och alla passar ihop med alla. Sicka delekata problem man har som scrappare.
Här har ni mina DT alster. Jag har inspirerats av flera svenska scrappare: från Anna G har jag snott blomman, Helena H har inspirerat mig till Gullungelayouten och från Anna B har jag snott stjärnlayouten.
Titta gärna in i galleriet på Scrap That Moment för mer alster med dessa underbara papper.

7 comments:

Anonymous said...

Åååå så många snygga layouter!!! Kanonfina papper! Du är så inspirerande Malena! :-)

Anna-Carin said...

Wow, urläckra papper!

Den sista LO:n med det förstorade fotot och den sparsamma dekorationen är helt fantastisk.

Pihlina said...

Åh vad fina!!!! Jag älskar din stil.
Jag måste nog scraplifta dig lite, för dessa är bara underbara!!!

Anonymous said...

Tjusigt!! *insupa inspiration och hoppas att jag får nått scrappat nån gång istället för att babbla öronen av folk* ;-D

Tack söta du för ikväll, det var väldigt trevligt att ha dig här!

Anonymous said...

Vilka supervackra layouter! Jag blir sugen på många mösterpapper nu.

Anonymous said...

Å så underbara layouter! Tusen tack för de snälla orden om min "hem ljuva hem-LO". Jag blir alldeles generad för det är ju DU som är min idol. ;-) Jag har inte kikat in i din blogg på alldeles för länge, måste kolla bakåt i tiden och se till att lägga in dig på den obligatoriska rundan! :-) Kramar!

Anonymous said...

I love your layouts girl!!!