Wednesday, November 15, 2006

Snabbscrapping





Vi hade Finspångsträff (fast vi var bara 2 st) igår och jag har snabbscrappat hela fyra layouter och det på bara 1,5 timme. Visserligen var jag i kyrkan många timmar men pratade och pratade med typ varend en jag mötte. Ibland är det bara så roligt att scrappa undan och inte lägga ner hela sin själ på layouterna. Ännu roligare är det att vara nöjd med de enkla layouterna.

De mönstrade papperen på layouten om Bön i kyrkan och Simstil är från Urban Lily och Dreamstreet Paper och finns hos Scrapaddicted.

8 comments:

Anonymous said...

Vilka härliga layouter!! Du har sån fantastisk känsla när du scrappar!

Annika W said...

Otroligt snygga allihop! Jag gillar verkligen remsorna på näst översta. Önskar jag också kunde komma på sånt!

Anonymous said...

Du scrappar som en gudinna! Tack för härlig inspiration!
Kramiz

Emma said...

Oj, det var många snygga lo´s på så kort tid ;) Du är såå duktig!

Marie said...

Åh så läckra! Och wow så snabb du var. Det vore härligt om man kunde hinna med så mycket på så kort tid som du gör!

Annika said...

Åh, Bodils minicirkus! Gamla minnen dyker upp! :-) Så fina LOer som vanligt! Kramis!

Sanna F said...

Färgglada och härliga layouter!!!
Gillar dem massor

Scrappytbear said...

GORGEOus layouts in that universal beauty language! Thanks for sharing!