Sunday, February 18, 2007

Jag skapar hela tiden






Men av någon konstig anledning glömmer jag att ladda upp här när jag kör på andra ställen. Jag har också en hel hög med oscannade layouter som väntar på att komma ut i ljuset. Det är nåt knas med scannern så jag måste gå in på ett annat användarkonto för att få igång det och då drar jag mig för det trots att jag sitter framför datorna så mycket. Åhh vilken dålig ursäkt....

Här kommer ialla fall några som jag har gjort för lite olika sammanhang. Den översta med min söta systerdotter gjorde jag på träffen i Linköping för några veckor sen och det var en av utmaningsskisserna. Den passade också bra in på SWEscrapbooks kärlekstema.
Den andra gjorde jag med fokus på texten som är månadens tema på SWEscrapbook.
Den tredje är gjord av material från januaris Scrappizsponsor - Storsjöscrap. Det var befriande att leka med band och göra en så enkel layout.
Den fjärde layouten är gjord med material från februaris sponsor på Scrappiz - Brunsons i Halmstad.
Den sista layouten är gjord efter en av Helenes skisser på SWEscrapbook. Det fotot har jag haft länge hemma och inte vetat vad jag skulle göra med det men så föll allt på plats. Jag har använt textstämplar från Forma Hantverk på den också.

5 comments:

Annika W said...

Så härliga sidor! Du är en stor inspirationskälla, Malena! Önskar bara vi kunde scrappa ihop lite oftare än vartannat, vart tredje år eller så!

MarieG said...

Kul o se vad du gör... gillar verkligen "stolt o glad"... den säger så mycket!!
Ha det bra Malena!
//MarieG

Elisabeth said...

DATTEN! Du är utmanad i min blog!

Sanna F said...

Superduper fina!!!
Gillar massor : )

Anonymous said...

Hej vännen!
Jag har utmanat dig i min blogg!!!