Tuesday, May 01, 2007


Vårfoto på mig!

13 comments:

Anonymous said...

Vad harligt med var, vilket underbart foto! Sjalv bor jag pa Nya Zeeland dar det for tillfallet ar regnig o ruskig host...

Tittar in har da o da, o blir alltid lika glad av Dina fargsprakande Lo's!

Marie - Med mina händer... said...

Sprudlande vårkänslor!!! Härligt foto!

Är det du som undrar vad för papper jag använt till min lo "Jag växer..."? Det var en hälsning på min sida från en Malena, så jag tänkte att det var nog du?!! Om det är du: American Crafts är tillverkaren, Play - Ballerina.

Kul att du svarade på scrapaddicteds blogg!!! :-) Superkvinna!

Anonymous said...

Vilket fantastiskt foto på dig! Älskar den sneda vinkeln!

Anonymous said...

Åh vilken kanonfoto!! Kul!

Anonymous said...

You look absolutely fabulous Malena!!

Joanna said...

Toppenfin bild!

Anonymous said...

Åhhhh så vackert på dig Malena!

Kramen Anna

tanja said...

Vilket härlig foto Malena!

Kram

Unknown said...

Hey girl! HOw are you? Miss you!
Hope you're doing well.
Love that picture of you! Just gorgeous!

Anonymous said...

Härligt vårfoto på dej vännen!
Kram Cissi

Emma said...

Wow, vilket härligt vårfoto!

Scrapangel said...

Hej! Nu har jag kollat runt bland dina alster och du är verkligen urduktig! Jag blev tagen av din enkla stil med alla dessa underbara färg- och mönsterkombinationer! Funkar rejält! Trevlig helg.

Anonymous said...

Underbart, lyckligt foto! Hoppas att allt är lika bra med dig som det ser ut. :-)