Friday, June 01, 2007

Juni månadspaket från Scrapaddicted





Härligt paket vill jag lova. Papper från Foofala och KI memories som är varandras motsatser fast ändå går de att kombinera. DOvt och murrigt med klart och krispigt. Med i paketet följde också ett paket underbara photothurns i form av en pil.
Jag har på den översta använt papper från båda serierna. Stämplarna heter Stitched Journaling och den stora blomman är från Prima och är härligt embossad.
På den andra layouten har jag provat den nya dymon från Around the Block. Jättekul med olika storlek på bokstäverna och nya färger på band. Jag har också använt filtsnöstjärnor från American crafts.
På den tredje är det för ovanlighetens skull sparsmakat med mönstrat. Jag har stansat ut cirklarna och resten är cardstock. Jag såg något liknande i senaste CK och jag vara bara tvungen att testa. Det tog många dagar innan jag fick till det men så plötsligt satt den där.
Den sista är en dubbel med min son i sin härliga outfit. Jag har använt pilarna för att markera hans olika kläder. Jag har stämplat med en annan av Autumn Leaves journaling stämplar och numrerat där de olika grejerna som pilarna pekar på. Jag har faktiskt limmat fast photurnsen och satt en liten utstansad cirkel i mitten med siffran på.
Alla dekorationer och stämplar går också att köpa hos Scrapaddicted


4 comments:

Emma said...

Jättefint!

Simmat said...

Superfina allihop!!!

Anonymous said...

Så läckra lo's du scrappat!!

Anonymous said...

Haaaaaarliga LO's!!!