Sunday, June 17, 2007

Skapat för SWEscrapbook







Jag har ju under de senaste veckorna gjort flera olika layouter till SWEscrapbook bloggen.
De två översta är gjorda efter skisser. Det är alltid roligt med skisser för att jag tvingas att pröva nya saker.
Layouten med blomkransen är en scraplift av Peterlina.
Månadens tema på SWE är blommor så det passade bra att scrappa en av mina förstoringar från trädgården. Jag har skrivit texten på psalmen: En vänlig grönskas rika dräkt. Det är en psalm så betyder mycket för mig och den passar så bra i kombination med ett foto som visar på Guds underbara skapelse.
Den sista layouten är ett resultat av en färgutmaning. Uppdraget var att använda brunt, turkost och beige på en layout och jag passade på att göra en Lucialayout i lite udda färger.

No comments: