Wednesday, August 08, 2007

Jag älskar Scenic Routes papper!!!!

Och så fick jag förmånen att göra några inspirationsalster till Scrapaddicted av just dessa papper - förstår ni att lyckan är total!!!


Tre layouter med enbart papper och diecuts därifrån. Det är två serier Ashville och Sumner. De två första är med Ashvilleprodukter och den tredje är med Sumnerprodukter.


Den första är en saga om en flicka på snart 4 år och hennes kreativitet och upptäckarglädje. Jag har snott upplägget totalt från AnnaB som har gjort en likadan sida till SWEscrapbookbloggen. Det var ett mycket roligt sätt att dokumentera en period i våra liv.


Den andra är bara en sommarkänslalayout. Kortet är taget bara så där på skoj för det var så vackert. När jag satt med papperen visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva men så såg jag en liten textremsa med orden Remember This och där hade vi temat. Det är ett minne från början av sommaren när allt underbart och ledigt ligger framför en.


Den sista är en hyllning till dessa tre underbara barn som blivit våra och goda vänners. För några år sedan visste vi inte hur vi skulle bli barnfamiljer och idag efter mycket slit och väntan har båda familjerna barn och i samma ålder. Dessutom tycker de om varandra alla tre. Kan det bli bättre!!!

2 comments:

Anonymous said...

Jag tycker de här sidorna är helt underbara!!!
Min favorit är den i mitten. :-)
Kram Kicki

Anonymous said...

Verkligen fiiiiiina!!!