Friday, August 03, 2007

Snabbscrappat






Igår bestämde jag mig för att göra klart en del foton som har legat och skräpat. Det är såna där som alltid kommer upp när jag öppnar lådan för att leta efter foton och jag retar mig på att alltid blädedra runt bland dem. Så igår blev det fem mycket enkla och snabba layouter med dessa foton. Jag har ju som mål att scrappa i stort sett alla foton så då blir det så här ibland. Detta är för mig inget jobbigt krav utan jag kan tvärtom njuta av att slänga ihop såna här enkla layouter. Det är mycket samma upplägg och samma papper men jag skäms inte för det. Jag är bara nöjd att ha scrappat undan en del händelser.
Jag går och suktar efter en ny bok från CK som handlar om supersnabba layouter med foton i vanlig storlek. Sara frågade mig om jag verkligen behövde scrappa fortare än jag gör idag och efter gårdagens scrapkväll så är jag beredd att hålla med henne. Fast inte skadar det att få lite nya ideer på att scrappa fort??

3 comments:

Anonymous said...

Visst är det underbart att få såna il! Jag är också inne i ett sånt och scrappar massor av enkla layouter som till största del är för att beta av lite foton. Härligt är det när det minskar!

Anonymous said...

Va?! Bok om att scrappa fort... låter som något jag vill ha! Jättefina LOs!

Anonymous said...

Hej!

Alltid jättefina och inspirerande LO´s här i din blogg.
Den där boken låter intressant för en låååååååååååååååångsam scrappare som jag. Vad heter den?

Må så gott,
Katarina Skylare "amospersson"