Saturday, October 06, 2007

Finspångsträff utan papper

I torsdags hade vi träff i Finspång och jag hade med mig allt - utom pappersväskan. Först ville jag bara åka hem men så kom alla givmilda scrapvänner och erbjöd papper. Jag försökte utmana mig att använda så lite pappers om möjligt. Jag fick två ark cardstoch av Emma och så rotade jag i Kias, Emmas och Fias spillbitslådor. TACK!!!!!


Två av layouterna är helt täckta med foton och jag fäste de faktiskt på kopieringspapper för att spara cardstock. Två layouter är helt utan mönstrat papper - jag har bara använt dekorationer och ett ark från Journalers Notebook. Kul att det går att göra bra grejer med lite material!!


2 comments:

Anonymous said...

Å - det där hade jag kunnat göra, åka iväg med en triljard prylar, och så inga papper...! Men du verkar ha klarat dig bra ändå - himla härliga LOs! (Muuuums för knapparna på den sista...!)

Joy for Health said...

Jag kollade i några av dina album på scrapträffen i Linköping, och så har jag sett flera alster på scrappiz såklart, och jag är minsann alltid lika impad! Något jag är väldigt ledsen över är att jag missade din föreläsning båda dagarna! Är så arg på mig själv för det! Du är en stor inspirationskälla och den föreläsningen hade jag behövt gå på, för jag är väldigt kritisk mot mig själv. Tack för att du scrappar och gör så himla snygga grejer!