Sunday, December 16, 2007

Skapat för Forma Hantverk

Jag har sedan senaste uppdateringen gjort layouter och almanacksblad med produkter från Forma Hantverk. Almanackan är ren och färdig att dekoreras med vad man vill. Jag ville scrappa andra foton än foton på barnen så jag har rotat fram naturbilder. Jag måste dyka ner igen och hitta vinterbilder för januari är ju snart här!

April:

Detta är maj:

Juli:
Oktober:
November:
Och så december:


Jag har också gjort layouter med papper som finns att köpa hos Forma Hantverk.







3 comments:

Sebbes Fruga said...

Vilken helfin almanacka! Det är ju nåt helt annat än en vanlig, och i sammanhanget tråkig om än praktisk, almanacka.

Marie said...

Åh! Så fin Malena, vilket jobb med alla månaderna, urfin och så personlig!

Mikaela said...

Oj vilken snygg almanacka!