Tuesday, June 03, 2008

MME 29th Street från Scrapaddicted

My Minds Eye är alltid riktigt läskiga när de släpper nya produkter för man vill ha allt!! De släppar alltid väldigt många papper och dekorationer i form av journalingrutor, diecuts och overlays. Det är tjock härlig kvalitet på papperen och de är helt oemotståndliga. När jag såg collectionen som heter Bright blev jag om möjligt ännu mer kär än tidigare - det var en serie med mycket rött i.

Jag blev väldigt glad och tacksam när Jane gav mig möjligheten att skapa med dessa underbara papper.

Här kommer fyra layouter med jul och snötema.

Jag har stämplat snöstjärnor med distressdyna. Det är foamstamps som jag haft länge hemma men inte använt så mycket. Jag klippte ut dem och förstärkte med Glossy Accent. Det blev väldigt läckert. Jag har också stansat lite snöstjärnor och också glossat på dem.

Det finns massa läckra overlays i 29ths street serein. Här är det en stjärnswirl som passade så bra till den gula jackan. Jag har satt en ovanpå en vit tag. Bokstäverna sitter snett men jag orkade inte scanna om......

En frossa i band och dekorationer. Ett ögonblicksfoto av min dotter en av juldagarna hemma hos mormor. Hon är så fin men det är ingen särskild story runt fotot. Jag utnyttjade då ett av journalingkorten som hör till serien där det var en tio i topp lista. Jag har listat saker som Miriam gillar just nu.
Den röda blomman är en annan overlay från serien.

2 comments:

Anonymous said...

Varje gång jag tittar hit så önskar jag att det finns något nytt att se, jag blir så glad av att se dina alster och gillar din stil skarpt. Tack för att du sprider inspiration och ger skaparlust!/Anna

Anonymous said...

Mmmmm så mycket fint!
Underbara layouter!

Kram
MEtte