Wednesday, June 11, 2008

Tokscrappat

Jag var i helgen som gick på en underbar scrapSPA hos Anna Stenman. Det var tre dagar fyllda av god mat, trevlig sällskap och mycket inspriation. Jag scrappade massor som ligger och väntar på att scannas.

Fast redan innan jag åkte scrappade jag en hel del. Jag har nu varit i ett scrappa fort och enkelt stim för att komma undan med lite av alla foton som ligger i lådorna.
Favoritdekorationer är 3D stickers från K & Co med massa glitter. Finns att köpa hos Scrapaddicted. Både regnbåge, hjärta, blommor och ugglor kommer därifrån.


Jag har också scrappat två kalaslayouter. Även detta året blev fotona halvkassa - särskilt de från vårt filmkalas på mitt jobb. Vi bjöd in alla vänner i kyrkan för att titta på film i min skolas filmsal. Det var jättemysigt med popcorn och fika i pausen. Men att ta foton på min skola med brunt tegel och trånga korridorer är omöjligt. Men jag tycker att trots de dåliga oddsen blev layouten helt ok.



6 comments:

Anonymous said...

Underbara och inspererande Loer som vanligt ;o)
Kramis/LenaS

Sofias blogg said...

superfina allihopa..:-)

Anna said...

Härligt lekfulla layouter Malena!

Sommarkramen Anna

Elisa said...

Verkligen fina Lo:s... Gillar att de är rena och enkla, det är inte så vanligt...
/ Lisa

Anonymous said...

Malena artikeln i tidningen var super bra! Du har fångat känslan! Ville bara säga tack för att jag fick vara med!

Annika W said...

Ojoj, ScrapSPA och ny kamera, det var inte dåligt! Här händer grejor. Och en massa härliga layouter som vanligt! Tack för inspirationen! Jag undrar varför de härliga regnbågarna kommit så starkt... kan det ha med sommarens väder att göra?! Trevlig sommar!!