Tuesday, October 21, 2008

Tokscrappat i helgen









Jag får ibland kreativitetsbehov av stora mått. Detta händer ofta när jag är stressad och har fullt upp som det var förra veckan. Jag hade så mycket i huvudet men orkade inte scrappa på kvällarna fastän jag så väl hade behövt det för att må bra.


I lördags fick jag dock en stund på eftermiddagen när våra barn + vår lilla extratjej cyklade till affärn för att handla. Det är några kilometer så det skulle ta en stund. Jag satte fart och bara scrappade loss. Sen fortsatte jag när barnen somnat och det blev flera sidor.
Detta är enkla snabba sidor som jag bara har gjort. Det är foton från små händelser i våra liv som jag tycker om att bevara och det är så roligt att det får vara så enkelt och helt ok. Jag laddar lite energi för fantastiska papper från Fancy Panths som jag fått från Scrapaddicted. Jag har många fina kanonfoton för dessa layouter men det behövdes en tokscrapperiod som urladdning.
Imorrn kommer det mer layouter från scrapträffen i måndagskväll. Jag kom inte förräns strax innan 20:00 men på de knappa två timmar jag var där hann jag med 4 layouter. Det ni!!!




1 comment:

Misspyssel/Cecilia said...

wow vilka härliga alster och så flitig du har vatt..