Thursday, June 04, 2009

Vecka 22

Veckorna rusar iväg och det är helt otroligt att jag bara ska jobba en vecka till innan sommarlovet. Idag har jag haft de sista lektionerna. Imorrn är jag ledig och åker till Anna Stenman för scrapträff hela helgen. Sen är det tre skoldagar med eleverna kvar - den första åker vi iväg till Söderköping för att äta glass med klassen, dagen efter ska vi städa skåp och umgås, sen är det avslutning och de två sista dagarna på veckan är det studiedagar med packning och förberedelse inför hösten.

SEN ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Veckan som gått har varit härlig trots att det var mycket regn och stress i början på veckan och så var jag sjuk - det händer alltid när jag är stressad. Vansinnigt ont i halsen och feber i några dagar. Jag är mycket tacksam för Ipren. Det blommar så vacker i vår trädgård nu och jag har varit uppe och fotat några mornar. På fredagen var det marknad i Finspång och då åkte barnen karusell och vi vuxna köpte soppåsar och pratade med folk. Helgen sen var ju hur varm som helst så det badades hemma i trädgården och i sjön. Benjamin hade också fotbollsmatch på lördagen i gassande sol vilket resulterade i en knallröd mamma.

No comments: