Wednesday, September 16, 2009

Designat säljer Scenic Route

Scenic Route är ett av mina absoluta favoritföretag. Deras papper kan man använda till vad som helst och jag tröttnar aldrig. Det spelar ingen roll vad de designat - det är fantastiskt!!

Den här serien heter Garden Grove och går i gröna, gula och orange färger. Det är papper med diskreta mönster i klara färger som är så lättscrappat.


Här har jag använt paperet Pleasant Place. Ett foto som det här behöver inte så mycket mer än rätt papper. Blommor från Heidi Swapp och knappar från Basic Grey. Bokstäver från My Little Shoebox.


Ett foto med kantarelller var liksom tvunget till dessa papper. Bakgrundspapperet heter Lemonwod Lane. De små mönstrade bitarna kommer ifrån Garden Strip 3. Bokstäver från My Little Shoebox. En liten tapebit från Heidi Swapp fick också plats.


Ett litet minne från en kväll när min dotter fixat te åt mig, med sugrör och allt. Papperet heter Garden Strip 2. Dekorationen kommer från Basic Grey och det sitter en bit mönstrat papper i mitten av blomman. Stämpeln är från Unity Stamp Company.


Gult är inte fult utan somrigt och härligt. Papperet heter Cypress Street. Dekorationerna är fynd från mina lådor.


Sista layouten går i orange med papperet Brookhurst Street. Några knappar, spillbitar och en rubon som dekoration. Jag har gnuggat rubonen på en bit OH-plast för att kunna placera den på rätt ställe utan att vara rädd att ta sönder den eller göra fel.
// Malena

6 comments:

Mya said...

helt fantastiska layouter!!!

Leia said...

Åh vad massa fint! Du får verkligen papprena att blomma ut ordentligt med dina fina, sparsmakade LOs =)

Kramelikram Veronica

Anonymous said...

Åh vilka häliga färger! :) Hittade precis hit och gillar verkligen din snygga stil :) Tack för inspirationen! Kram kram

Eva-Carin said...

Hej!
Jag vet inte hur jag kommer i kontakt med dig via e-post så jag skriver här. Hoppas du inte misstycker!

Vill bara sprida lite info om den bussresa jag försöker få till ner till scrapmässan i Göteborg 091018. Upphämtn från Finspång, Norrköping och Linköping. Läs mer på www.oppgard.nu/scrapmassan.htm + bloggen som finns där via länk.

Känner du kanske folk som vill åka med?? Det fattas 3 pers just nu! Jag bor i Finspång.
Tack!!

Karin said...

Aaaa! Fina grejer! SR är ett av mina favvomärken så det är bra att veta var de finns att få tag på nu när SA inte finns längre!

Kram
Karin

Cornelia said...

Härliga, glada, goa Lo-er, fyllda med kärlek! Alltid lika kul att titta in hos dej!