Wednesday, September 09, 2009

Heidi Swapp för Designat

Designat är en så otroligt inspirerande affär!!! Efter att Scrapaddicted la ner så undrade jag vem som skulle kunna ersätta det fantastiska utbudet och jag har hittat butiken. Att jag dessutom har fått förmånen att vara DT där är en lyckosam bonus. Jag fick en välfylld påse av Camilla nu i helgen med produkter från bla Heidi Swapp och Scenic Route. Jag scrappade och scrappade - tjoff, tjoff. Det är så lätt med underbara produkter.

Designats webbutik.

Alla papper från Heidi Swapp hittar du här.


Här har jag skapat med underbar cardstock från Jilibean Soup. Den är grövre än annan Kraft cardstock, känns som kartong. Jag har dekorerat med tape från Heidi Swapp med sommartema. Det är så enkelt att skapa med den är tapen - bara riva av och klistra dit. För oss som älskar mönstrat papper i remsor så är det ultimat!

Fjärilarna är diecuts som följer med det här papperet. De är lite embossade i vitt med fina detaljer.


På den här layouten har jag tagit två remsor från det här papperet och kapat lite i kanterna. Att lägga till gul blev en läcker kontrast. Blommorna är från Heidi Swapp, knapparna från Basic Grey och bokstäverna från My Little Shoebox.


Här ser ni de fina fjärilarna.


Mer underbara fjärilar på grön bakgrund men med inslag av rosa. Det passade perfekt till min rosa prinsessas kalas. Den rosa textrutan är från diecutspapperet. Jag har ökat prinsesseffekten med blingstenar i rosa och vitt.

No comments: