Saturday, May 06, 2006

Jag har scrappat lite





fast det är ju inget ovanligt. Det ovanliga är att jag gjort en i en väldigt olik stil. Jag har scrapliftad Lena S från Örebro och hon är mästare på blommor och blad i massor. Kul att göra nåt annorlunda även om jag hade sagt till mig själv att aldrig göra en liknande layout. Ja,ja - jag har ändrat mig förr!!! Vad var det jag sa flera år om QK??
Annars har jag arbetat mig igenom fotohögarna från sommaren 2004 och jag är så glad att jag börjar bli färdig. Miriams födelsedag, fikastund och en utflykt till Bergs slussar. Det är en väldigt skön känsla att inte ha foton kvar från flera år tillbaka i tiden. Det är alltid förvånande hur bra det går att scrappa på beställning - att bara göra det som kommer näst i ordning.

7 comments:

Lilo said...

Inte riktigt Malena-stil men ändå du tycker jag! Du gjorde den här stilen väldigt bra! =)

Anonymous said...

Du har verkligen varit produktiv. Och du... Jag börjar ändra mig lite vad gäller QK också...

Elisabeth said...

Jag skrattade gott när jag läste på Scrappiz att om den fina Miriam LOn "jag hade sagt till mig själv att aldrig göra en liknande layout". Då tänkte jag på dig och QK. Hur var det nu igen? Våga vägra QK ;-)Du har så sköna "principer" och en alldeles underbar scrapstil!

Kram vännen!

Anonymous said...

Man ska aldrig säga aldrig när man gör något så bra som du gör!! Vad du än provar går du från klarhet till klarhet! Kul att du fick just Lena att lifta, så du fick ett riktigt stilbrott!!

webmosterhelene said...

Så underbara sidor du gjort!!! Gillar dom alla och jag har varit vid Bergs slussar... Så jag måste nog göra en sida därifrån oxå, även om det var länge sen jag var där. Tack för inspirationen, vännen!

Kram
/H

Anonymous said...

Gillar din lift skarpt! Ibland är det kul att testa sina gränser =)

Anonymous said...

opps det var jag som var anonym

kram Anna G