Friday, May 19, 2006

Scrapträff= många layouter





Det är ju väldigt roligt att scrappa tillsammans med andra. Ibland får jag inte mycket gjort utan det blir mest prat och inspiration men så ibland får jag väldigt mycket gjort. Samtidigt som jag pratar mycket.
Igår var det en sån där produktiv kväll. 2 st 12x12, 2 st letter och 2 st 8x8 layouter ( till min systerdotters album). De två gröna är för en färgutmaning på Scrap That Moment - vad passar väl bättre än hulken layouter. De andra två är resultatet av underbart inspirerande mönstrade papper. Det rosa-oranga från Cherry Arte och det andra från American Craft.

4 comments:

Linda Muhr said...

Du är så underbart duktig och jag bara älskar din underbara färgglada LOs!
Kram Linda

Anonymous said...

Vilka härliga layouter Malena! Släpp ruman bar var ju bara för härlig och Hulken layoutten lika så.

Kramen Anna

fialoppan said...

Gud vad mycket fint här var! Så duktig och kreativ du är!

Monika said...

Smög mig in och tittade lite. Grattis till publiceringen!