Wednesday, July 05, 2006




Igår hade vi scrapträff i Finspång och det var så härligt att få sätta sig ner efter en städdag i värmen. Jag hade bara rafsat ihop lite kort och papper och visste inte hur det skulle gå men jag fick mycket gjort. Två blev helt färdiga så de kommer här.
Den ena är med blommor och stickers från Urban Lily som finns hos Scrappaddicted. Jag är inte så förtjust i stickers och cutouts men dessa är superhärliga. Det räcker liksom för att göra en hel layout. Och kortet talar ju för sig själv - ni ser Miriam redo för att möta verkligheten!!

På den andra är ett kort som tog jag på en utflykt vi gjorde för ett tag sen och jag blev så glad när jag såg det sen för det fångade verkligen Benjamin i ett av alla våra samtal. Det är mycket som rör sig i huvudet och hjärtat och vi pratat mycket med varandra i vår familj. Borde nog skriva nåt mer på denna men tycker ändå att rubriken sammanfattar det jag vill säga. Ska lura lite på det - kanske en dold text??

6 comments:

webmosterhelene said...

Mmmmm, dom här sidorna är så fina och så träffsäkra!! Fotona visar verkligen vilka dina barn egentligen är :) Så tänker jag på dom, även om jag inte träffat dom :)

Benjamin som tänkaren och funderaren och Miriam som bustjejen som har sin egen stil :) Hoppas dom alltid behåller detta!

Kram
/H

Anonymous said...

Vilka underbart härliga layouter med så naturliga kort, som verkligen fångar nuet!

Hoppas du har en underbar sommar Malena!

Unknown said...

Love those layouts Malena!!

Anonymous said...

Layouten på Miriam är ju helt tokunderbar! Kul att plocka ihop kläder efter hennes framfart. :O)

Layouten på Benjamin är så stillsammt vacker!

Kramen Anna

Zarah said...

Vilka helt fantastiska LOs du gjort! Särskilt "Agent 003" blev jag förtjust i! :D

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.