Saturday, July 08, 2006

Julis sponsorer på Scrap That Moment



Glömde bort att det var nytt i galleriet på Scrap That Moment. Det är två sponsorer denna månad - Stemma by Masterpiece Studios och Far & Away. Stemma är en linje med relationspapper och dekorationer på engelska så det är lite svåranvänt för oss om man inte har några problem att blanda in lite engelska på sidorna.
Far & Away tror jag är ett nytt företag med asien inspirerande papper och band som är helt underbara. Lite rubons och andra dekorationer har de också. Jag har jobbat bara i de rosa färgskalorna men det finns andra. Jag postar två av mina layouter men mer finns i galleriet av både mig och de andra i designteamet.

7 comments:

Anonymous said...

Vilka vackra layouter och framför allt vilka berörande texter Malena.

Kramen Anna

Lilo said...

Verkligen fint Malena! Så kul att jag träffat dig på riktigt nu. ;)Du får hem jättefina saker från Scrap that moment och det du gör är VACKERT!!!

Anonymous said...

Vilka underbara sidor du skapat!! De berör!

Ellison said...

Åh vilka underbara layouter. "Hanna och Miriam" är bara så fin! Gillar det förstorade fotot.

Anonymous said...

Wow! Superfina!

Anonymous said...

Vackra layouts och vackra barn.

Elisabeth said...

Fina layouter med fina texter!