Saturday, July 01, 2006

Mer från månadspaketet



Jag blev så inspirerad av Scrapaddicteds månadspaket så det blev två layouter till. Den ena är med en glad och lycklig son och hans egna smedja. Vet inte var han fick idéen ifrån men det är Benjamin i ett nötskal.
Den andra är en för mig ovanlig layout. För det första är jag inte så ofta med på bild så därför scrappar jag inte så ofta om mig själv. Denna blev dessutom en layout till mig själv. Jag var först tveksam till det men så läste jag orden och insåg att detta handlar om mitt liv och allt vad jag försöker åstadkomma - ordning i kaoset. När jag sen hittade detta kort ganska nytaget med en bekymras min över ansiktet ville jag göra en layout med en påminnelse till mig själv om att ta vara på livet.

6 comments:

Erica said...

Åh, jag blir sååå imponerad av dina LOs! Du är så bra på att använda mönstrat och på att lämna tomrum utan att det ser tomt ut! Det är en konst i sig det!

Anonymous said...

Snygga layouter Malena! "Kom i håg" gillar jag särskilt, både i upplägg och tema.

Emma said...

Åh vad fint!!

Anonymous said...

malena, these are fabulous!!! i love them!!

Marie said...

helt underbara!

Anonymous said...

Härligt att kika in och se lite nya läckra layouter från dig Malena, du har verkligen en egen touch på det du gör och jag gillar verkligen att titta på dem och dina vackra fotografier på dina härligt busiga barn. Kul att du har scrappat en Bom-sida också och det temat behöver vi nog komma ihåg lite till mans