Monday, July 09, 2007

Skapat med Marakesh från Bo Bunny




Så fort jag såg de färgsprakande papperen hos Scrapaddicted med namnet Marakesh från Bo Bonny blev jag kär. Alldeles tokhärliga färger i kombination med varandra. Jag gjorde igår tre layouter med dessa papper.


Den första är en bild med en bukett som jag fick från Jane i våras som tack för all hjälp. Det kom som en total överraskning - jag har ju bara roligt!! Jag har också använt blommor från Prima, löv från American Crafts, overlayram från MME och thickers från American Craft.


Nästa bild är hysterisk med sin röda färg på tröjan så jag bestämde mig för att fortsätta med andra starka färger. Blomman är från Lil Davis, mitten är från Heidi Swapp liksom fotohörnet, thickers från American Craft och stämpel från Autumn Leaves.


På sista layouten är det Miriam som visar hur stark hon är. Som vanligt är det thickers och dymo för att göra titeln. Jag har också använt chipboardstjärnor som jag målat vita.

4 comments:

Malin said...

Å orange e ju så snyggt!!!
Å inte blir dte mindre snyggt av att du sätter igång att scrappa :)
Underbara layouter!

Lisbet said...

Vilka underbara layouter du har gjort. Färgerna är helt fantastiska.

Anonymous said...

Förstår att du gillade dessa papper, de är ju klockrena till dina sötnosar! Jättefina layouter Malena!

Annika said...

Äntligen har jag hittat till din blogg igen! Tack för underbar inspiration! Du är en stjärna! Kramis!