Friday, July 20, 2007

Skapat för Forma Hantverk

Jag har gjort några layouter den senaste tiden för Forma Hantverk. De har alltid olika varor som veckans vara så kolla i deras butik för att se om det du söker finns till ett bra pris. Just den här veckan är det hörnstansar och jag har lekt med två storlekar.


Jag har också lekt med deras underbara swirlstämplar. De är så sirliga och detaljrika. Allt papper kommer från BG Blushserien.
Denna enkla layout gjorde jag när veckans vara var sjtärnstansar. Jag har stämplat cardstock med deras textstämpel: Lycka och så stansat ut stjärnor i olika storlekar.

6 comments:

KarinSN said...

Superfina! Jag gillar som du gjort med swirlarna och jag håller med, de är hur härliga som helst!

Anonymous said...

Malena,
Jag har inte kvar din mailadress så jag testar så här. Jag är ledsen att jag inte kom igår men jag hade migrän. Jag hörde att ni inte satte något nytt datum. Jag vill gärna gå varje vecka.

Ha det bra,
Annica

Anonymous said...

Otroligt fina och framför allt den med swirlarna. Fotot är alldeles fantastiskt och hela layouten också.

Claudia79 said...

åå va fin den var med swirarna!!!

webmosterhelene said...

Ljuvliga underbara alster!!

Jag har "taggat" dig och vet inte om du brukar haka på sånt. Men du får iaf några berömmande ord hos mig iaf :)

Kram

Lilo said...

Jättefina layouter! Gillar de rundade hörnen och du påminde mig om att plocka fram hörnstansen, tack! =)