Monday, September 10, 2007

Godis är gott!!

Denna serien från Dream Street Papers heter Sweet Confection och papperen har väldigt läskande namn. Jag har gjort flera enkla layouter av dessa papper och använt hela papperet då de är i stort sett färdiga i sin design. Jag gillar det sättet att scrappa på för det går fort och blir snyggt. Till sist så var jag tvungen att mixa lite med pappersbitar på layouten med min kreativa dotter. Detta är papper som man blir glad av och glädjen är en väldigt viktig bit i mitt skapande.

Först ett kort på Miriam med sina coola brillor som faster Hanna köpte åt henne. De har hon haft med sig hela sommaren, även när en skalm gick av. Till sist gick de i bitar och var tvungna att slängas.

Benjamin har i flera år övat på att stå på händer och här är beviset på hur duktig han är.
Några bilder från vårt frisörbesök i vintras då Miriam fick en löshårsfrisyr som var väldigt läcker. Den satt bara ett par timmar men det var underbart så länge det varade.
Så här ser det ofta ut inne på Miriams rum - allt i en enda röra och Miriam i full färd med något kreativt.

4 comments:

Anonymous said...

Superfina allihop! Gillar fotot på Miriam längst ner i sin kreativa röra! :)

Anonymous said...

Såååå många snygga layouter. Gillar den där B står på händer i vattnet.

Höstkramen Anna

Jag... said...

Dina LO:er är så otroligt rena och perfekt balaserade! Jättefina!

Anonymous said...

U-N-D-E-R-B-A-R-A layouter! Foton och dekorationer smälter samman perfekt!