Sunday, September 09, 2007

Luxe Design

Jag har fått papper och journalingkort från Luxe Design som finns att köpa hos Magdas. Det är underbart härliga stormönstrade och färgglada papper. Det blev tre Miriam layouter med dessa papper.
Den förstå är ett av flera kort på Miriam i vår trädgård. Här kom en av våra katter turligt med på bilden. Jag har skrivit titeln med att typsnitt som jag använde en del i början av min scrappingtid så jag blev riktigt nostalgisk.
Denna layouten handlar om våra barns sommarjobb. De fick 1 kr för varje äpple som de plockade upp från gräsmattan. De var mycket duktiga och fick mycket pengar att lägga i sina plånböcker.
Ett kort från i vintras en av alla tusen gånger som Miriam är arg och ledsen. Det kändes hemskt att ta kort och hon blev självklart ännu argare men det kändes som en viktig bit att dokumentera.

1 comment:

Anonymous said...

Vilka härliga LO:s!