Sunday, March 02, 2008

Flyttfåglar från Forma Hantverk

Forma Hantverk har släppt några nya stämplar som är supermysiga. Några passar bäst till kortmakerie men några ville jag pröva att använa i mitt scrappande. Den här stämpeln är den ena.
När jag såg den här stämpeln blev jag väldigt förälskad i den. Jag kunde inte riktigt föreställa mig hur jag skulle använda den på en layout men på något sätt skulle det gå.
Den här layouten är min första med stämpeln och jag gillar hur papper och stämpel ramar in fotot på vår badtunna. När vi sitter i badtunnan ser vi moln dra förbi eller bara en oändlig stjärnhimmel. Samma frihetskänsla ger mig dessa fåglar.


5 comments:

Hannut said...

Snygg layout!Ska nog ta och kolla in stämplarna. Ha det bra!Kramar//Hanna

Anna said...

Jätteläcker layout kära du!

Vårkramen Anna

Anonymous said...

Så snygg!! Vilken känsla du lyckats förmedla i LO:en!

Hannut said...

Du har blivit taggad! Kolla in min blogg! http://hannuts.blogspot.com/2008/03/har-blivit-taggad.html

Monica said...

Åh, har ni en badtunna!? Härlig layout har du gjort till den också.