Sunday, March 16, 2008

Layouter med Forma Hantverks produkter

Två layouter med härliga produkter från Formas sortiment. Den första en kärlekslayout tänkt att sitta i Miriams album. Orange papper stämplat med notstämpel - helt underbar!!!! Jag är galen i noter och detta är ett fantastiskt verktyg. Nu kan jag skapa notpapper i alla färger!!!!


Mönstrat papper från American Crafts liksom vita thickers. Jag har klippt ut några rankor som dekoration.



Nästa layout är också en kärleksförklaring till vår härliga dotter - vilket nästa alla layouter just nu blir.

Fotot är från vårt traditionsenliga pepparkaksbak och lika traditionsenligt målar pappan ett hjärta i pannan med mjöl på barnen. Här är temat dock hennes ständiga glädje.


Papperet är från American Crafts och det bruna är baksidan som det blev en remsa över ifrån. Hjärtana är Formas egna chipboarddekorationer som är så mysiga!!



4 comments:

Linda said...

Hej! Vill bara säga att du är just nu min stora idol :-)
Allt du gör blir ju så himla bra. Så rent och snyggt alltid, oavsett vad du får för papper i handen.
Det där med stämplar är jag också på gång att börja använda som komp. till mönstrat papper. Blev ju jätte bra när du gjorde det!
Tack för inspitationen och ha en bra dag!
Karm
Linda

Marie said...

så mycket fint du gör!

Anonymous said...

Så snygga LO:er och så fint det blev med notpapperet. Smart!

Monica said...

Musikstämpeln är verkligen snygg! Och jag blev lite kär i din hjärtlayout till Miriam. Fotot är underbart och hjärtana och så snyggt helt enkelt!