Friday, April 04, 2008

Det blev visst en paus på många dagar....

Det var inte meningen. Jag funderar mycket på om jag ska försöka skriva mer och därmed uppdatera oftare. Men vad i mitt liv vill ni bloggläsare veta? Jag tänker mycket och det snurrar alltid olika funderingar men de har en tendens att stanna i huvudet. Det händer mycket också i mitt liv men jag är så van att bara berätta det här hemma så jag kommer mig inte för att dela det med er som ändå är mina nätvänner.

Jag behöver lite tips och råd samt träning tror jag.

För en vecka sedan var det mässa i Göteborg och jag var där och jobbade för Jane i Scrapaddicteds monter. Det är så roligt att få vara ute och träffa kunder och pysselvänner från hela Sverige. Jag fick äta god middag med Sara, Jane, Sanna M, Sanna Liljan, Åsa F och Anna Stenman. Jag och Anna åkte också bil till Göteborg och pratade bort två timmar på ett litet kick. I montern var det full fart hela helgen och det var så trevligt att se alla lyckliga mässhopare. Men mässor tar på krafterna så jag har varit mässbakis hela veckan. Detta ihop med att det var en intensiv vecka och den första efter en veckas påsklov gör att jag varit väldigt trött. Men nu är det helg och jag ska sova och scrappa massor!

Jag ska köra ett race nu med lite gammalt som jag inte visat här.

Först två layouter till skisser på SWEscrapbook. Det är Helene som gjort båda - jag blir alltid tokinspirerad av hennes skisser och jag råkar tom dekorarera riktigt mycket.



Sedan tre i färgerna rosa, gult och grönt för en färgartikel på Scrappiz. Jag utmanade mig själv att göra både en killayout, en bäbissöt och en mer frän.




I morgon ska jag avslöja något revolutionerande!! Och så kommer det shoppingdrömmar också.

No comments: