Sunday, July 06, 2008

Nästan en hel månad av semester

har redan passerat och det märktes visst här på bloggen.

Vi har varit en vecka på Torpkonferensen som alla uppskattar lika mycket. En vecka med möten för alla. Det är midsommarveckan så midsommarfirande blev det också och jag har redan scrappat en del bilder till Basig Greys nya papper. Kommer snart!

En vecka var vi hemma och arbetade hemma - både hus med tvätt, städ och lite trädgård. Jag var tvungen att sitta vid burken och jobba undan lite för veckan som gick har vi också varit borta.

En vecka har vi spenderat i St Annas skärgård där vi bott i stuga med min mamma och mina två systrar med familj. Det har varit helt underbart väder så det blev verkligen semester. Det bästa minnet från veckan är Peters och min kajaktur en dag alldeles själva. Vi hade aldrig gjort det men det var varken svårt eller jobbigt och man kom så nära naturen. Fotona ligger i Peters dator och ska konverteras osv men det kommer.

Jag har i alla fall scannat ett litet antal av de layouter jag gjorde helgen hos AnnaS.






3 comments:

Anonymous said...

Jättefina layouter!

Anonymous said...

Hittade din blog hos Sebbes fruga. Du gör underbara layouter! Tack vare dina/era söta barn??
Jag (o min man) var oxå på Torp to-lö. (Såg inte er. ;-)) Hade tillgång till lägenhet i Örebro, då dess familj hade vår husvagn på Torp. De är inbitna torpare och det är tradition att vi som mormor o morfar besöker dem i husvagnen.
Gud välsigne dig och din familj

Helena said...

Hej!
hittade till din blogg minsann.
Vilka fina Lo's du gör!
Kan jag länka till din blogg på min blogg? =)
Hälsningar Helena
(som satt framför dej på senaste scrapträffen i Linköping)
Med hopp om att nästa scrapträff i Linköping blir Jättetrevlig och att jag ska va med på fler tävlingar ;)
Kram kram från//Helena