Tuesday, August 05, 2008

Blommor




Vi har visat lite blomlayouter på Scrappiz nyss. Det är för mig en riktig utmaning att använda alla härliga vackra blommor som jag har hemma.

Tanken med inlägget var att jag skulle leta upp massa blommor från min låda och skapa med men istället blev det att jag använde en förpackning med blommor som http://www.engstroms.se/ hade sponsrat Scrappiz med. De passae så perfekt helt enkelt till alla layouter.


Jag får utmana mig själv i fortsättningen att plocka fram den fina burken för det är ju underbart med blommor.

2 comments:

AnnaB said...

Superfina....! Jag har också rätt mycket blommor som jag aldrig använder... kanske skulle ta och utmana mig själv!

Anonymous said...

Det känns ovant att se blommor på dina layouter, men jag tycker du har lyckats bra! De är jättefina och syns precis lagom mycket dvs de tar inte över. Jättefint!