Sunday, September 07, 2008

Nu är jag klar med photoshopkursen

Den hade gärna fått vara längre och med fler uppgifter att lämna in för det har varit väldigt lärorikt. Jag tog en paus i våras i och med nya kameran. Jag ville också lägga lite arbetstimmar bakom mig innan slutuppgiften. Jag satte mig ner för en vecka sen och tog tag i allt och det var så roligt att skapa de sista bilderna. Jag har jobbat mest med svartvitt under kursen då det var det främsta målet med kursen. Det är svårt att få till bra svartvita bilder med mina bruna barn men jag är mycket nöjd med de här bilderna. Jag har några kursavsnitt kvar att kolla vilket jag ser fram emot men det är mycket skönt att ändå vara helt klar och godkänd.







4 comments:

PysslarTagen said...

Åh, du har verkligen fått till dem! Har du gått Digital bildbehandling i Jönköping eller?
Kikar in här när jag behöver inspiration, och jag får alltid det!

Helena Påhlsson said...

wow de blev jättefina, jag har oxå slutet kvar vet faktiskt inte om jag gör klart den... inte för den inte är bra, mkt annat nu bara

Storasyster said...

Jätte fina bilder, jag önskar att jag kunde ta mig i kragen och själv gå en sådan Ps kurs... Skulle behöva det big time // Sol på dig

Anonymous said...

Ljuvliga bilder! Du har fått en sån mjukhet i det svartvita, jättevackert! Jag är hopplöst, jag har precis börjat gå genom kursmaterialet. Hoppas jag hinner avsluta kursen öht... *grimas*