Monday, September 15, 2008

Två av helgens alster

Jag har varit minst sagt träffbakis idag. Trött, trött, trött.......hade svårt att sova inatt med alla intryck som for omkring. Jag drömde om mat, layouter, bord och stolar och massa annat. Som tur var är mina måndagar rätt lugna och jag fick tom en liten håltimme som jag spenderade i vilrummet på skolan.

Jag gjorde en layout med produkterna i vår goodiebag som jag blev mycket nöjd med. Har också hittat blingstenar hos Stellas som jag strösslar med just nu.

Och så vann jag en tävling - eller vann tredje pris. Men jag brukar aldrig vinna eller ens ställa upp för jag är en så dålig förlorare. Jag är sååååå glad!!!!!!! Det var en lifttävling som Stellas anordnade. Layouten handlar om hur Miriam fick stå och drömma om en egen ballong för mamman tänkte inte lägga massa pengar på en.



2 comments:

teres said...

Tack för en supertrevlig träff, i vanlig ordning, och för trevligt sällskap!
Dina layouter är suveräna!

Helena said...

Hej!
Tack för en trevlig och inspirerande scrapträff!!
Kram Helena