Friday, September 12, 2008

Träff i helgen!

Snart åker jag till Linköping för vår höstträff. Det ska som vanligt bli fantastiskt roligt att dels ordna träffen med alla gäster och affärer men det är också väldigt roligt att träffa tjejerna i arrangörsgruppen. Vi är samma gäng som ordnat träff 5 gånger nu och det funkar så bra och har det väldigt trevligt tillsammans!!!!

Jag ska bla skapa med nya underbara papper och journalingcards från Forma Hantverk. I väntan på mina layouter så kan ni kolla på Lotta och Sandras på Scrappizbloggen.



5 comments:

Anna said...

Det ska bli sååå kul att få träffa dig imorgon vännen!

Nedrans vilket snyggt papper, så snygg röd!

Vi ses i morgon!

Sommarkramen Anna

Ciqi said...

Ha det så roligt på träffen! Vi fyrade ju av vår förra helgen och det ÄR verkligen roligt!
Kika in på min blog när du har tid. Det finns något till dig där.
/Kicki, Arboga

Anonymous said...

Och träffar ni ordnar är ju helt underbara helt enkelt!!! Jag hade så roligt :D Ett enormt tack!

http://merving.blogspot.com said...

Hej och tack för ett trevligt "bord". Ja hela träffen var jätte trevlig men det hänger ju lite på hur trevligt bord man hamnar vid, hur roligt man har och hur mycket inspiration som flyter kring bordet.
Jag hoppas och tror att vi kommer hålla kontakten framöver!
Kram Åsa

Anonymous said...

Det är fortfarande min ambition att komma och gästa Linköpingsträffen någon gång - om ni bara kan sluta envisas med att förlägga dem till tillfällen då jag inte kan! ;o) Nej, allvarligt, det är inte så himla långt till Linköping, och det är inte så HIMLA många år sen jag bodde där heller för den delen, så LITE hemma är det även för mig! Och så vore det kul att träffa lite folk jag inte träffar så ofta! Om nu utomsocknes får komma, vill säga... ;)