Friday, November 14, 2008

Underbar fredag

En underbar fredag lider mot sitt slut. Underbar och härlig trots att regnet bara öst ner och allt är grått och lerigt. Jag hade en förmiddag hemma med scanning av layouter gjort till Scrapaddicted. Vår nya diskmaskin kom och jag åkte sen till Finspång för en lunchdate med en ny bekantskap. Vi har träffats en del i kyrkan och det är en tjej som det är lätt att prata med och lunchen var så trevlig. Tänk vad mycket energi det ger att få sitta ner och äta god mat och bara prata om livet, drömmar, sorger och allt annat. Den timmen kommer jag leva länge på.

Efter lunchen var det dags att hämta alla barnen som idag är tre till antalet. Det är en speciell känsla att ha hela baksätet fullt med barn som skrattar och busar med varandra. Trots att vi har vår extratjej bara varannan helg är hon en självklar del av vår familj. Jag trodde inte att jag skulle trivas med att ha många barn men det gör jag. Jag känner mig så rik när jag omges av alla dessa underbara människor som ger mig så mycket kärlek.


Det skapade idag går på temat skräp och udda scrapmaterial. Vi har tema återvinning på Scrappiz just nu och jag har skapat med disktrasor och nät från vitlök och avokado.

















2 comments:

Monica said...

Så läckert med återvunnet material! Och jag förstår precis vad du menar med energipåfyllning genom att man umgås med rätt människor. Mer sådant!

Annika W said...

Härligt med en ny vän! Säg till när du är här nån gång, så äter jag lunch med dig direkt! ;-) Kom o hälsa på vetja! Vi har precis invigt vår nya kyrkbyggnad. http://www.varldenidag.se/index.php?option=com_content&task=view&id=3256&Itemid=30
Du gör som vanligt helt makalöst härliga layouter med härliga bilder på era vackra barn. Jag njuter! Kram!