Wednesday, December 09, 2009

Barnbesked!!!!!!!

Vi har fått en lillebror!!!!

Idag i kaoset efter arbete, skola och frita ringde de och berättade att en liten bäbis väntar på oss i Sydafrika. Han är född i början av september och är rund och glad samt dreglar på fotona. En sån liten plutt har vi inte haft tidigare så jag får fråga mina efarna systra om råd.

Vi åker ner 14 jan och får honom i vår famn 18 jan.

Givetvis är han sötast i hela världen och han har två mycket stolta syskon här hemma.

24 comments:

Camilla said...

Men så underbart!!! All kärlek till er!

Kram Camilla

Mya said...

å vilken lycka!!!
grattis till hela familjen. kram maria

Sockergrynet said...

Åh vad härligt!!! Stort GRATTIS!!!
kram

hanna said...

o han har en stolt faster nere i Ronneby!!!

Anonymous said...

Åh, så skojigt. Vad härligt med en liten kille i familjen!

Fialia said...

GRATTIS sötaste Malena!!! Vad underbart! ♥♥♥

Pia said...

Gratulerer så mye med en sønn og lillebror!!!

Mahlin said...

oo vad härligt GRATTIS till det fina beskedet och grattis på namnsdagen också =)

Caroline said...

Ett stort grattis från oss alla i familjen Rndby. Ha en underbar resa oc bara njut!

VeronikaP said...

Åh, jag ryser! Grattis!!!

Ellison said...

Åh så underbart! Stort grattis till er alla!

Ulrikaulrika said...

Men ååååå så underbart! Stort grattis från mig som faktiskt inte kan hålla glädjetårarna borta. Vilket fantastiskt besked att få såhär innan jul!

Annelie Maddock said...

Grattis grattis grattis! Vilken underbar "julklapp"!

Anonymous said...

Vad häftigt! Grattis till er son /lillebror! Vilken julklapp och vilken jul ni kommer få - full av väntan och längtan ... Njut! Lycka till med alla föreberdelser. (Vad skönt med någon extra vecka att förbereda tänker praktiska jag :)).

Kram
Maria & co i Västerås

Ett Vitare Hem said...

Nämen åh vad jag väntat på att få se detta inlägget, att få höra att ni fått barnbesked, SUPERGRATTIS!!!!
Kramis/LenaS

webmosterhelene said...

Det är såååå fantastiskt kul! Grattis till lillebror!! Längtar tills jag får se honom på bild. Kram

Ninas hobbyblogg said...

Stoooort grattis till er nya familjemedlem! Vilken förjulsklapp =D Lycka till:D

DesignAnnique said...

Grattis! Så underbart härligt!

Angela said...

Åh så roligt att höra, stort stort grattis till er! :)

Anonymous said...

Åh, Malena! Så glad jag är för er skull! Jag vet ju hur ni har väntat! Stort grattis till er - ni har ju fått världens härligaste julklapp!

Kram, Pernilla

Smulan said...

Men vad har jag missat!? Borde verkligen gå bloggrundan oftare, detta är ju helt helt fantastiskt! Stort grattis, vilken underbar nyhet! Åh vad härligt för er med en ny liten bebbe i huset. Stort grattis och all lycka till er alla! Kram

Tezzan said...

Grattis! Jag sitter här med tårar i ögonen. Vad underbart med en liten lillebror.

fialoppan said...

Stort grattis! Måste vara den bästa julklappen ever! God jul! Kram!

jenny said...

Vet du - jag får fortfarande tårar i ögonen när jag läser det här, fast jag såg det på FB redan samma kväll...!) Och fina längtar-layouten också... Blir bara så glad för er skull, alla fem! :)