Tuesday, April 27, 2010

Dyka baklänges

Jag fortsätter att visa mina Scrapfeberlayouter. Det var många utmaningar och jag har till min egen stora förvåning gjort nästan alla. Jag har en kvar att göra där jag ska använda nål och tråd på nåt kreativt sätt. Jag har en idé men ska bara få tiden och inspirationen att genomföra den. Just nu är det segt att vara mammaledig - Samuel är genomförkyld och väldigt gnällig.

Den här utmaningen gick ut på att inte använda mönstrat papper och så skulle man inspireras av ett skivomslag. Det blev en enkel layout med många foton med Benjamin som dyker baklänges. Den ungen kan tusen saker som jag inte ens drömt om att klara!


1 comment:

myamia said...

snygg!
så kul att han vågar och kan så mycket. jag är rädd att mina blivande barn kommer att bli fega för att jag är det ;)
kram