Monday, January 28, 2008

Creative Cafe Lucky

Creativ Café finns i två färgställningar och den ena heter Lucky. Den finns redan i shopen och nu i veckan kommer Spirit in. Creativ Café är en serie med mängder av härliga produkter. Det finns materail för alla typer av pysslare. Det finns möjlighet att göra underbara layouter, kort, minialbum eller något helt annat. Serien innehåller mönstrade papper, rubons, band, dekorationer av olika slag, stickers, chipboard och färdiga kort med kuvert. Det jag gillar förutom färgerna och de underbara formerna är att det finns många hjälpmedel för journaling som journalingkort, rubons med stödlinjer och mönstrat papper med linjer.


Här hittar du alla produkter: dekorationer, kort och alter, papper, cardstock och filt.Jag har skapat layouter eftersom det är min grej.


Jag har använt mönstrat papper, diecutpapper, mönstrad filt, filtord, filtband, velvetbrads, rubons, chipboarddekorationer och matchande cardstock.


Här har jag ocks använt en dekoration från MME som du hittar här.

3 comments:

Anonymous said...

Underbara layouter! Maria

Anonymous said...

Jag blir nog tvungen att begå lite shopping av de här pappren/prylarna - de är så mysiga i färgerna! Bara önskar att det var nån trevlig mässa snart, så man kunde känna/klämma lite - det är ju så VANSINNIGT mycket prylar från CC, så man kan omöjligt bestämma sig (och chefen vill OMÖJLIGT betala mig tillräckligt för att jag ska kunna köpa allt! *s*).

Dina LOs får en att vilja riva loss i pappers-stashen på en gång - precis som vanligt!

Monica said...

Vilket fantastiskt foto på dig i lövhögen! Är det ett självporträtt eller?