Thursday, February 07, 2008

Scrapträffslayouter

Jag har varit på träff i helgen. Det var vår egen stora träff i Linköping som gick av stapeln och det var som vanligt väldigt roligt. Det var också intensivt med både förarbete och helgen i sig. Så här nästan en vecka efter är jag fortfarande trött men väldigt lycklig.

Det var inte min mest produktiva träff men det gjorde inte så mycket. Jag ska här först visa layouter som jag har haft liggande hemma under månader och år. Jag har påbörjat dessa layouter både en och två gånger men inte gjort de klara men nu så.


Tre stycken:


En av utmaningarna var att göra en monokrom layout och jag var sugen på att göra en svart vit men jag startade med min samtidigt som omröstningen så det blev inget pris. Men det gör inget - det blev en snabb och härlig layout.

7 comments:

Anonymous said...

Åh - vet du, jag funderade ett tag på att åka på Lkpg-träffen, såå himla långt är det ju inte och jag har ju ett förflutet där också. Men sen vart jag lat när det dök upp pysselmöjlighet här i stan... Men nästa gång kanske!

Din snabba svart-vita blir min favorit, men jag gillar verkligen de andra också - mycket Maleniga... Haha, förresten, kommer du ihåg första gången jag skulle börja scrappa A4? Du försökte tappert peppa mig, men jag fick inte alls till det och lade ner alltihop rätt snabbt... Nu är jag såld för evigt (?) på det formatet och blir alltid lite extra glad när jag ser andras A4-or... :o)

MissMian said...

Så underbara de är! Min favorit är också den svart-vita. Hoppas få se de du gjorde till stellas också snart! De var underbara!!!

bjorx said...

Fina layouter! :-)

Anna said...

Kanonfina layouter, scpeiellt den monokromatiska.

Vinterkramen Anna

Monica said...

Stor kram till dig idag!

Anonymous said...

Jättehärliga layouter! Jag gillar verkligen att du lyckats få in en svart bokstav mitt i "simma" - det är verkligen pricken över i! Supersnyggt!
/Pernilla

Anonymous said...

Mycket nytt och snyggt som vanligt när man kikar in i din blogg. Rymdgubbefotot är ju hur underbart som helst. Vad självklar du känns i din stil, härligt att se! Många hjärtiskramar idag på alla <3-ans