Friday, February 15, 2008

Gästdesigner åt Stellas

Jag fick möjligheten att vara gäst DT åt www.stellas.se den här månaden. Vi träffades på träffen i Linköping och Jenny gav mig ett paket med papper och dekorationer som inte är vad hon är van att se mig scrappa. Hon ville ge mig en riktig utmaning och jag antog den med glädje. Jag var så glad över paketet för jag visste direkt vilka foton jag skulle scrappa. Jag tar foton på barnen varje sommar vid vår badsjö och jag har länge gått och längtat efter att scrappa sommarens foton. De är så fina mina barn så kärlekspapper var perfekt. Det var roligt att jobba med både band, blommor och bling.


Jag gjorde en enkel också - bara för att.


8 comments:

Anonymous said...

Ljuvliga - alltihop, pappren, layouterna, fotona och barnen! Vad härligt att ha en sån fototradition - det är sånt jag tänker att jag ska göra, men sen blir det inte av ändå. ;-/

Lilo said...

Jenny är en hejare på att utmana och du tog utmaningen galant tycker jag! Finfina layouter och dina foton på söta barnen är alltid så snygga! =)

MarieG said...

Underbara layouter Malena, dina barn är sååå fina!!! Längtar till sommaren, då ska jag fotografera mina barn åxå, men det är inte riktigt lika lätt med tonåringar... de är inte lika samarbetsviliga*ler
Ha det bra!
Kram!

Anna said...

Helt underbara layouter Malena! Gillar de som är tagna vid sjön, kul att göra det varje år.

Vinterkramen Anna

Tvillingmamma Lotta said...

Vilka härliga LOs och vilka härliga papper!
Perfekt helt enkelt!

Anonymous said...

Hoppsan - inloggad fel!
Med Scraptokig ska det ju vara!

LottaM said...

Åh vad de är HÄRLIGA! Dina layouter utstrålar alltid glädje, kärlek och Färg. Jag blir alltid lika glad och varm i hjärteroten av att titta på dem.

Anonymous said...

Malena, dina LO's är underbara!
Jag bara ler när jag ser dem, för de gör mig så glad.
Grattis också till ditt gästspel!!
Kram!