Saturday, July 18, 2009

Duktig tjej!


Den här tjejen är helt otroligt seg och uthållig. I torsdags hade vi ingen bil hemma och vi behövde handla lite i Finspång. Jag föreslog för Miriam att vi skulle cykla dit och hon gick med på det. Det är ca 1,5 mil och det längsta Miriam cyklat förut är ca 6 km. Jag var mycket tveksam men laddade ryggsäcken med kakor och saft och så gav vi oss iväg. Det tog 2,5 timme men vi fixade det!! Det blev många pauser och ibland fick jag ge henne lite fart. Här plockar vi harsyra som jag matade henne med under cykelfärden. I Finspång letade vi på bilen och det var så skönt att vila rumpan och benen.

1 comment:

Sandra said...

Wow, det var verkligen duktigt av henne! Så mycket fint du gjort, gillar ju verkligen din enkla stil! Idag ska jag på scrapträff i Bestorp, ska bli så himla kul eftersom det är länge sedan jag kom iväg på träff nu!
Ha det bra!
/Sandra