Wednesday, March 10, 2010

Grönt med Scenic Route

Scenic Route tillhör mina absoluta favorittillverkare. Jag tror nästan att jag köpt varenda papper som de släppt. Men tyvärr har företaget slutat med sina produkter vilket är en stor förlust för scrapvärlden. Än så länge går det att gå tag på papper hos tex Designat så är du som jag förtjust i deras produkter handla på dig innan det tar slut. Här hittar du alla Scenic Routes papper i shoppen.

Det som jag gillar mest med deras papper är att de alltid har fantastiska mönste på båda sidor av papperet. De är finstämda i mönster och färger och passar utmärkt att ha som bakgrund till sin layout istället för cardstock. Idag var det grönt som blev fokus och titta så fina gröna färger de har på papperen. De är som gjorda för svenska skogar och gräsmattor.



Till sonens stora lycka fanns det möjlighet att köra cross på Skara Sommarland. Han körde varv på varv och stod länge i kö för att köra igen. Jag har här använt baksidan av Lexington Avenue och framsidan av Hewitt Street. Dekorationerna är stickers från Crate.

Baksidan Hewitt Street. Den gröna färgen passar perfekt till blåbärsskogen. Några pärlor från Inkido blir några extra förrymda blåbär. När jag gjorde layoute kapade jag ett närbildsfoto med blåbär på och placerade på sidorna om det andra fotot.

1 comment:

Mathilda said...

Åh, jag tyckte att det här layouten blev sååå fin. Det fick mig verkligen att längta till blåbärsskogen.
Kram Mathilda