Wednesday, March 24, 2010

Remsor är underbart - papper från Designat


Jag såg en layout i en tidning som är väldigt lik den här layouten. Det är så härligt att få inspiration att pröva nya saker genom tidningar och bloggar. En sån här layout kan man göra med spillbitar eller så tar man hela papper och skär för glatta livet. Jag har frossat i de bitar som blev över från förra veckans layouter och skapat en grön bakgrund till mitt våriga foto. Jag rotade runt bland gamla saker och hittat ett papper från ett journalingblock men jag tog baksidan istället. Jag hittade en tag, en bit grönt band och olika vita bokstäver. Jag plockade sen fram min fjärilsstans för att lägga sista finishen på layouten.
Alla papper är tillverkade av Scenic Route och du hittar dem här.

4 comments:

Johanna said...

Jätteläckert med alla remsor.

Annica said...

Helt underbar LO Malena! Pernilla ville scrappa någon kväll. Vill du vara med?

Anonymous said...

Måste först säga GRATTIS!!! Har inte hängt med riktigt, så det är först nu jag ser er söte lille kille! Jag visste att det var på gång ju, men inte när! Han ser verkligen supergo ut, vilken lycka med en liten lillebrorsa! Grattis igen!!! Och coola ner när det gäller scrappandet, man FÅR ta lite paus! Och man FÅR ta det lite lugnare med kameran! Snart kommer skolavslutning, härliga sommarkvällar och plask i poolen! Lev nu! /KRAM

Angela said...

Väldigt snyggt med remsorna, detta måste kanske härmas framöver! :)