Wednesday, March 17, 2010

Skara Sommarland med American Craft för Designat

American Craft är ett företag som funnits med länge på scrapmarknaden och det är lika kul att se hur de förnyar sig med papper och dekorationer. Samtidigt som deras produkter är klassiska och tidlösa. Jag har idag skapat med papper från serien Junior som är färgglad och lekfull.

Bakgrunden är Yay som är underbart solgul med små rutor. Jag har sen klippt ut stjärnor från Boom. Titeln är stickers från Pink Paislee som är prisvärda och mycket användbara.


När jag satt med alla foton från vårt besök på Skara Sommarland i somras kände jag att det blev så många layouter med alla foton. Jag tog då fram skärmaskinen och kapade rejält på en del av fotona och fick på så sätt plats 6 foton på layouten och ändå få luft runt. Jag insåg också att dessa foton berättade tillräckligt om våra två dagar. Man överlever även om man begränsar sig med foton.

3 comments:

Sockergrynet said...

Så snyggt!! Nu får du mig att längta efter sommaren. Bra tips att våga beskära bilder!!

Annica said...

Jättesnygg Malena!

Annelie Maddock said...

Oh, vilken härligt färgglad LO! Och så underbara bilder!